dijous, 15 de setembre del 2011

REVISTA " SKORPIO 8 " octubre 2011 SENSACIONS " EL GATET EIXERIT V " pàg. 15

Pàgina 15 SKORPIO 8 OCTUBRE del 2011
SENSACIONS “El Gatet Eixerit V“ No us ho perdeu!!! L’Eixerit amb aproximadament dos anys, el dia 16-8-11, ha tingut quatre fillets. Enhorabona!!! Al migdia el vaig notar una mica inquiet, semblava que volia alguna cosa, els animals són molt intel•ligents, cada gest significa un missatge, un dir. Després de dinar com cada dia em prenc un poleo- menta, i això que sento un xiscle del Sert, surto corrents de la cuina i veig sota la taula del porxo una cosa petitona que és mou, era un gatet molt petitet (m’hi cabia en una mà) que arrossegava el cordó umbilical, tot mullat, xop d’aigua i sang. L’embolico amb una tovallola i busco l’Eixerit per donar-li el seu fillet, es veu que en el moment de parir el Sert el va bordar i va espantar-lo, per això havia fugit i estava al carrer.
Els vaig posar tots dos juntets en un llitet, i li vaig dir al Sert que no ho fes més, pobret Eixerit. Bé doncs, des de les 17 h en què va néixer el primer, fins a les 19.15 h en què va néixer l’últim, en total varen ser quatre gatets, als quals sembla mentida l’amor de mare; els va netejar d’un en un; se’ls va posar als pits perquè mamessin, i no parava d’acariciar-los i fer-los petons.
Curiosament la tercera matinada ja no hi eren. Pel que sembla se’ls ha endut al seu cau, no els vol compartir, els vol només per a ella. Ja no els he vist més. Suposo que estaran bé, una mare dóna la vida pels seus fillets. L’Eixerit sí que ve cada dia a menjar per poder donar-los de mamar, la mestressa de la casa va dir que li donéssim menjar extra, i així ho fem.
Tinc la sensació que ja no els veurem més de petits, la propera trobada ja seran grans, però no us preocupeu, us tindré informats. Visca la família d’Eixerits!!!
FOTO 1029 O 1039 J. A. López Garriga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada