dimecres, 14 de setembre del 2011

REVISTA SKORPIO 7 JULIOL 2011 ESSÉNCIA MARETA pag. 17

-MARETA -
Mare el meu petit cos,
en les teves entranyes viu,
pença que soc par teva,
llegeixo els teus sentiments.
-----
Intueixo que soc un indesitjable,
la teva pensà vull cambiar,
no et sentis desgraciada,
per saber-me, sigut engendra’t.
-----
Amb les meves mans, t’acaricio,
amor com el meu, podràs gaudir,
mare el teu cort, sento batre,
estimem ja, abans de venir.
----
Et conec tan, formo part de tu,
vaig ser creat,en el teu ser,
soc una petita anima de Deu,
vulguem com soc, jo t’estimo ja.
-----
No em tinguis mareta, cap rancor,
soc i serè el teu fill, sempre,
l’amor el tindrem, com un tresor
la meva estimació,cap altre et darà.
-----
Farem de la vida,
la il•lusió mes gran,
serà com una gran follia,
deixem neixerà, marona sisplau.
-----
Disfrutem dintre teu, del meu bellugueig,
al neixerà canta, d’alegria i felicitat,
estimem mareta,com la llet que em daràs,
el meu plor siga, l’alegria dels teus cantars,
-1-11-2010-J,PONS-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada