dimecres, 14 de setembre del 2011

REVISTA SKORPIO 6 ABRIL 2011 SENSACIONS MARINA pag.6

Pàgina SKORPIO 6 Abril 2011 Sensacions
Aquest espai el dediquem a la Marina López, una nena de sis anys que entre altres coses té afició als escacs i vol aprendre a jugar-hi.
Una de les satisfaccions del mestre és el reconeixement dels seus alumnes, jo puc dir que he viscut aquest moment ple de goig. L’altre dia, el passat 29 de gener, en finalitzar la classe com cada dissabte, un cop recollit el material utilitzat, una dotzena d’alumnes i jo ens dirigim cap a la porta per sortir tots junts i entregar cada infant als seus familiars. Se m’acosta una de les alumnes, la Marina, que té sis anys, i em diu “té, això és per a tu”.

TREBALL DE LA MARINA
Com podeu imaginar em vaig quedar parat, no m’esperava ni de bon tros una cosa similar. Recordo que a mitja classe em va demanar descansar dels escacs, i que li donés un full, que com altres vegades li donava perquè es distragués pintant, dibuixant, però no m’imaginava que tenia aquesta intenció.
El més bonic va ser amb la tendresa que me’l va donar, per descomptat que sempre el guardaré.
Tinc la sensació que el mestre gaudeix de l’agraïment dels seus alumnes, i si a més els alumnes són infants, aquesta innocència no té preu.
Si torno a néixer seré mestre.
J. A. López Garriga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada