diumenge, 25 de febrer del 2018

REVISTA MENSUAL SKORPIO Nº 43 LA 1ª INDEPENDENT DEL MARESME GUARDONADA EN POESIA. FEBRER 2018 PÀG. 1 " AMOR " JOSEP GARRIGA

“ AMOR ”

Ara, en aquest instant,
neix un dia molt especial.
Diuen q’es el día del amor,
si, el dels enamorats.
No sé si això és gairabe així?.
Jo diría que l’amor,
no distingeix un día del altre.
La persona enamorada,
ho està cada día,
de la seva vida,
cada segon de la seva existéncia.
Desde que va conèixer al seu ser amat.
L’estima, el necesita.
Crec que tots i cadascun dels dies,
són els dies dels enamorats.
Jo sento a la meva pell,
una caloreta molt especial,
una sensació sepulcral,
que perfuma l’aire.
Per que la meva ment,
no te més pensament,
q’el de la meva estimada!!!.

Josep Garriga


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada