diumenge, 25 de febrer del 2018

REVISTA MENSUAL SKORPIO Nº 43 LA 1ª INDEPENDENT DEL MARESME GUARDONADA EN POESIA. FEBRER 2018 PÀG. 12 MÚSICA I BALL EN ELS CARRERS DE BARCELONA " GAVINA

43 MUSICA I BALL  ALS CARRERS DE BARCELONA.
IMPORTANTS ESPECTACLES MUSICALS VARIATS AMB ART I CALITAT GRATIS ALS CARRERS DE BARCELONA.

SÍ, amics meus, si us agrada la música?, si no podeu viure sense ella?, si us done vitalitat i energía?, la teniu a la mà, gaudiula, sentiula, valleula!!!.

Tots els caps de setmana als carrers de Barcelona la trovareu, pudé el millor dia per la varietat, cantitat i calitat de la oferta és els dissaptes.
No ho dupteu, us quedareu alucinats!!!.

Alguns d’ells tenen igual o més calitat que molts dels conjunts coneguts, especialment per els mitjus de comunicació, com la tele. 

En una passetjada per Barcelona i Sant Cugat baig tenir l’oportunitat de gaudir amb aquesta gent, aquest ball i aqueste genial música interpretada per la majoria de desconeguts, poro persones que senten les notes, que interpreten els sentits, que transformen l’atmosfera en poesía.

Son moments en que fins i tot les pedres es mouen, salten i ballen per que senten la vida!.
No noteu q’els vostres peus ara mateix també es mouen?.

Aqueste sensació és la que visc em les notes musicals.
Com una anécdota del passat i sense volgueros cansar,
us diré que de petit i tambe de jove,
quan anave per el carrer, caminan i pasetjant,
xiulabe i cantaba,
i es pot dir q’em la música que jo creaba,
més que caminar volava!.

Les fotos q’adjunto son fetes a la Plaça del Pí.
Al Portal del Angel, aquest conjunt és el “The Passaport “ ha gravat un CD. “Looping hit” .  Jo no em baig poguer estar, i m’en baig emportar un.

Els considero molt bons, la filigrana dels tons aconseguits amb el violí son genials.
L’última foto del dia va ser a Sant Cugat.
Allà tots els caps de setmana çelebren música al carrer.
Especialment “ Swing “ Em el qual multitut de gent gaudeix  ballan sense parar, a un ritme trepidant .

En definitiva, ens tenim que moura.
Crec que si cantem, ballem, somriem i gaudim de la vida serem més feliços i més


joves!.

Gavina  


 .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada