dimecres, 26 de juny del 2019

REVISTA MENSUAL SKORPIO REPUBLICÀ Nº 58 LA 1ª INDEPENDENT DEL MARESME, GUARDONADA EN POESIA. JUNY 2019 PÀG. 16 " NECESITEM URGENTMENT MARXAR D'ESPANYA!!! "


58 NECESITEM MARXAR D’ESPANYA

El dia 1 d'octubre de 2017 vaig votar SÍ, no m'ho van reconèixer.

El dia 21 de desembre de 2017 vaig votar Puigdemont, no van investir-lo.

El dia 28 d'abril del 2019 vaig votar Jordi Sànchez, l'han suspès.

El dia 26 de maig de 2019 vaig votar Quim Forn, no el deixaran exercir.

El 26 de maig de 2019 vaig votar Puigdemont i Comín, no els permeten entrar al Parlament Europeu.

Pertanyo, en contra de la meva voluntat, a un Estat autoqualificat de democràcia avançada però fa més de dos anys que no es respecta cap ni un dels vots que he exercit.

Hi ha gent que em pregunta per què reclamo un Estat propi.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada