dilluns, 21 de maig del 2018

REVISTA MENSUAL SKORPIO REPUBLICÀ Nº 46 LA 1ª INDEPENDENT DEL MARESME, GUARDONADA EN POESIA. MAIG 2018 PÀG. 10 " AMOR " JOSEP GARRIGA


43 “ AMOR “ D. MARESME

Amor
Per Josep Garriga, a Ficcions14 de febr. de 2018
.
Ara, en aquest instant,
neix un dia molt especial.
Diuen que és el dia de l’amor;
sí, el dels enamorats.
No sé si això és gairebé així?
Jo diria que l’amor no distingeix
un dia de l’altre.
La persona enamorada
ho està cada dia de la seva vida;
cada segon de la seva existència.
Des que va conèixer al seu ser estimat,
el necessita, l’estima.
Crec que tots, i cadascun dels dies,
són els dies dels enamorats.
.
Jo sento a la meva pell una caloreta
molt especial.
una sensació sepulcral que perfuma l’aire.
Perquè la meva ment
no te més pensament,
que el de la meva estimada!
Text: Josep Garriga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada