dimarts, 10 d’agost del 2021

REVISTA MENSUAL SKORPIO Nº 83 JULIOL 2021 PÀG. 2 " CONFIDÈNCIES DEL MAR " JOSEP GARRIGA

“ Confidències del mar"

El mar em parla,
el mar em diu,
escoltant la seva paraula,
ell, somriu.

De vegades,
els seus pensaments,
fent-los meus,
me n’adono
que les queixes
estan fundades,
com també les seves rialles.

Els cants de sirena sobten
del fons de les aigües,
espurnant els seus aires,
cavalcant ses ones,
com d'altres vegades.

Sembla que li diguin a la Terra:
Visquem en pau, units com germans,
entre cales i sorra,
abracem-nos, donem-nos les mans.

Deixem que tots, dones i homes,
puguin gaudir de les nostres joies heretades.
No hi ha límits ni ombres.

Si mar i terra
estan contents,
la humanitat ho gaudirà,
amb calmats cels i vents,
la natura abraçarà.

El mar em parla,                                                                         el mar em diu,                                                          escoltant la seva paraula,                                        ell, somriu.

Josep Garriga





 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada