dimecres, 27 de novembre del 2019

REVISTA SKORPIO Nº 63 NOVEMBRE 2019 PÀG. 4 " VOTEM I TRIUNFAREM " JOSEP GARRIGA "


63 “Votem i triunfarem!"

Partin de la base, de que "La política és un art i molts polítics la mafia".
Fem una reflexió de la campanya de les eleccions polítiques espanyoles.
Tots el paisos mitjanament desenvolupats i democràtics, a les campanyes electorals, els seus partits polítics per vendre el seu partit, anuncien, prometen al poble millores económiques, com pujades de pensions, rebaixes d'impostos, i un llarg etc. Per ser votats, venen el seu producte, promeses, en la seva majoria fantasmagóriques.
Espanya és diferent.
No és diferent respecta a que els politics vulguin vendra vent.
Però sí és diferent, encara que sembli mentida, els partits polítics espanyols no han començat prometén al poble millores, que els hi garantexi una vida més segura i acomodada.
No, no, la seva principal bandera és continuar reprimint, fent setge, amenaçàn violencia i més aferriçadament que mai a Catalunya i als catalans.
Precisament la regió més productiva, progresista, pacífica, lider empresarial, democràtica i entre d'altres coses, la que més beneficis aporta al Estat espanyol!.
Però el pitjor no és aquesta indignàn pràcsis del polítics, el més inhumà i trist, és que a gran part d'espanyols els hi agrada l'idea.
Sí, com l'espantós "A por ellos".
Tan és així, que no els importa massa, no millorar la seva calitat de vida, el que més desitjan és castigar als catalans fins ón calgui, per que volem ser lliures, per voler independitzar-nos.
Per no voler continuar se'n part d'aquesta cloaca inmunda i corrupta!.
Per voler fer servir el nostre dret universal i democràtic del vot!. La nostre força, l'únic etjercit al nostre abast.
De tota la vida, a pesar de que nosaltres sempre els hi em overt les portes de vat a vat, igual que a tothom, els em respectat, els hi em parlat el seu idioma, els em acullit com part del nostre poble.
Però en cambi en la seva majoria, ells, mai s'han involucrat em la nostre societat, ni identificat, mai s'han fusionat com part del nostre poble, mai han intentat fernos costat, ho al meins reconeixa la nostra cultura. Com si tinguesin prohibit entendre o parlar l’idioma català.
Han viscut amb nosaltres molts i molt anys, els seus fills i fins hi tot nets han nascut a Catalunya, per tan teóricament son catalans.
Pués tot hi així en la gran majoria, mai ens han estimat, no ens han reconegut, potser per enveja, per un odi heretat, etc.
Doncs per desgracia aquesta és la nació q'ens ha tocat viure.
Però aixó s'acavat!.
Només ens volen egoistament per el que aportem a Espanya.
I nosaltres estem farts del seu mal tracta, de l'injusticia del sistema, del seu Régim, la corrupció, la desigualtat amb els drets més bàsics, regionals i autonómics i un llarg etc.
Sempre em sigut pel govern espanyol un cero a l'esquerra, quan em reclamat els nostres drets, les nostres reivindicacions, han anat a la paperera.
No podem ni volem q'els nostres fills, les nostres families pateixin el mateix que la nostra generació!
Aconseguirem un pais democràtic emprenedor i em llegitims drets humans, em igualtat d'oportunitats, on la “llei sí, sigui igual per a tots” i prevalexi sobre la política.
Les noves generacions no permetràn més injusticies i firmement crec q'ens en sortirem.
La força de la juventut aconseguirà el camí definitiu!
Encara que dificilment la meva generació no ho pugui gaudir a la terra.
No importa, estic segur que veurem a les nostres families i ho gaudirem desde el cel!.
Catalans!, continuem,
votem i triunfarem!!!.

Josep Garriga







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada