diumenge, 25 d’agost del 2019

Nº 60 AGOST 2019 PAG. 11 " LLUNY TEU " JOSEP GARRIGA


"Lluny teu"

Els minuts sense tu,
són muntanyes infranquejables.
Les hores sense veure't,
són com mars inabastables.

Els dies somniant amb tu,
són il·lusions meravelloses
Però avui vull sentir a la meva pell,
la suavitat de les teves carícies.

Necessito olorar el teu perfum,
el dels cabells que et cobreixen les sines,
besar-te i ser besat,
abraçar-te i ser abraçat.

La distancia m'allunya del que més vull,
del que més estimo i perdre no vull.
De nit em vestiré de lluna per mirar-te,
de dia, de sol per il·luminar-te.

Es tant el que sento per tu,
que en fa por sentir deixar-te.
Que es pari el temps, que bufi el vent,
I m'arrossegui a la teva vora.

Per tornar-te a sentir,
dins el meu ser.
Per que m'afalaguis en mirar-me,
per arraulir-te i mimar-te.

En el jardí dels teus plaers,                                                                                               
he acariciat i olorat,                                                                                                  
flors que s’esfullen,                                                                              
encadenades begullen.
Per besar-te i ser besat,
per abraçar-te i ser abraçat.

Josep Garriga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada