dimarts, 24 d’octubre del 2017

REVISTA MENSUAL SKORPIO Nº 40 LA 1ª INDEPENDENT DEL MARESME OCTUBRE 2017 PÀG. 4 ESPECIAL PROCÉS " SOMNI " JOSEP GARRIGA

40      X   SOMNI

El somni de vegades és com una realitat desitjada,
és com una vivència mai viscuda,
és com si el subconscient,
busqués un al·licient,
per continuar alimentant la nostre creuada.
No sé si el somni supera la ficció,
però alguns cops,
te n’adones al despertar,
que voldries continuar.
Somniar dona opció
al nostre interior,
poder aconseguir,
allò tan desitjat,
tan necessitat,
quasibé impossibilitat.
Jo fa molts anys en vaig tenir un,
de profunt,
i el continuo tenint,
ara amb més força que mai!.
Sé de les seves dificultats,
emparades per dictats.
A l’antiga Grècia va néixer,
se’n diu Democràcia,
donem al poble la gràcia de governar.
Comptem amb ell per participar-hi.
No sé si ho aconseguirem,
però estic segur que hi lluitarem.
Sempre amb les nostres armes,
la paraula, el seny, el diàleg, el respecte,
aquestes son les nostres maneres,
les urnes, les paperetes.
Em dono  doncs per content,
si s’ho planteja la gent.
La participació és fonamental,
en una acció totalment legal.
Nosaltres seguirem sent catalans,
passi el que passi,
sempre agafats de les mans.
Em queda l’esperança,
d’anar-me’n somiant,
il-lusionat, lluitant!.
No hi ha res impossible,
tot és possible.
Votaré per tal que els meus descendents,
no passin por i siguin valents.
El SÍ serà la solució,
per frenar l’indignació.
En done l’impresió,
que la nova generació,
podrà viure,
en un món millor.
Ó si més no,
allà on sigui,
somniaré amb el meu somni.

VOTEM SENSE POR.
SOMI!!!.

Josep Garriga






  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada