diumenge, 5 de juny del 2022

REVISTA MENSUAL SKORPIO Nº 93 MAIG 2022 PÀG. 7 " ENAMORAT D'UNA ROSA " JOSEP GARRIGA


 

“Enamorat d'una rosa"

 

Només tenim una vida,

tan si la passem plorant,

com si la vivim estimant.

Triem la nostre sortida.

 

Mai hauria pensat

que m'enamoraria d'una rosa.

reina de la natura,

o Rosa tendra criatura.

 

La flor més hermosa,

viu dins el meu cor,

la guardo com una joia,

per a mi és un tresor.

 

Els somnis amb tu,

són regals per als meus anhels.

Il·lusions que em provoquen

gaudiments paral·lels.

 

El camí que he triat

donarà el resultat somiat.

El més bonic que he viscut

és el que he gaudit al teu costat.

 

Soc presoner del teu amor

del cor que em motiva

de la teva imatge

que em captiva.

 

Del teu tarannà,

de les vivències

que em comporten

agradables experiències

 

Soc tot allò que vull ser,

ric en emocions,

faig el que m’agrada fer,                                                                                                                            

en feina i diversions.

 

Estic viu i així ho respiro

cridar-ho al món i amb força,                                                                                         

no en falta motiu per dir-ho.

Tu em fas la vida dolça.

 

Josep Garriga

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada