diumenge, 5 de juny del 2022

REVISTA MENSUAL SKORPIO Nº 93 MAIG 2022 PÀG. 4 " CONQUERIR UNA ESTRELLA " JOSEP GARRIGA

 

“Conquerir una estrella”

Potser s'ha de morir per intentar                                                                                     conquerir una estrella!.
La brillantor de les estrelles,
és enlluernador.

Si una vols aconseguir,
abans tens de morir.
no sé si ho hauré de fer.
però crec que m’atreviré.

En el cel totes elles,
és fan companyia,
donant-se la mà,
de nit i de dia.

Quelcom tindràs a veure.
Quan soc amb tu,
toco el cel.
És ple d'estrelles.

Potser és ben veritat,
que quan l'ànima,
deixa el cos,
tocar el cel,
és menys dolorós.

Si algun dia me’n vaig,
Intentaré ser al teu costat
per poder gaudir-te,
més aviat.

L’estrella que m'ha tocat,
brilla com els teus ulls.
I somriu com els teus llavis,
m'ha enamorat.

Quan miro el mar,
les veig reflectides,
Com si fos el seu mirall.
Són les teves mirades.

Continuaré lluitant,
per abans de marxar,
aconseguir la meva estrella
Ho haig de seguir intentant

Josep Garriga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada