dimarts, 5 d’octubre del 2021

REVISTA MENSUAL SKORPIO Nº 85 SEPTEMBRE 2021 PÀG. 5 " EL CATALÀ ÉS TEU " JOSEP GARRIGA

 

85 El català és teu

 

Vaig néixer on es diu "què collons passa?", on diem "no fotis?!!!" i on preguntem “Què Cardes?”.

 

Vaig nèixer on es mengen mongetes amb botifarra, all  i oli, cargols i pa amb tomàquet i fuet.

 

Vaig nèixer on es beu Cava, Vichy Catalan, Aigua del Montseny, i aigua del Carme.

 

Vaig nèixer on hi ha grans monuments, deixes romanes i pobles íbers encara per descobrir.

 

Vaig nèixer on passegem gegants al so de la musica, on fem torres humanes que van directes al cel, on La Patum és més que una festa, on va néixer la Sardana, i on de fer cops de bastons en fem una dansa.

 

El més important, vaig nèixer on a més hi ha una llengua pròpia i a on la gent és de puta mare!!!

 

Vaig néixer a la meravellosa  CATALUNYA, sóc català fins la medul·la i els catalans sempre presumim de ser d'on som.

 

Perquè som i serem gent catalana, tan si es vol com si no es vol, que no hi ha terra més ufana sota la capa del Sol.

 

 Si et sents orgullós de ser CATALÀ, cuida el teu idioma, practi-cal, defen-sal!!!

 

Josep Garriga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada