divendres, 4 de juny del 2021

REVISTA MENSUAL SKORPIO Nº 81 MAIG 2021 PÀG. 7 " ROSES "

 

81 Roses

Les roses sempre les he olorat,
la seva fragància m'ha agradat.
Però desde que n'he conegut una,                                                                                            no sé que m'ha passat.

En el jardí més frondós
mai havia vist un color tan vermellós.
Tot ella donzella,
agradable, de rialla plena,                                                                                                            serena,
i amor generós.

Fa temps que no l'em gaudit,
com hagués preferit.
Quan el vent bufa
em porta el seu perfum,
de tan lluny no en
tinc costum.

La distància s’allunya,                                                                                                               però m'agrada
sentir la seva caricia suau                                                                                                            alguna vegada.

Si aquesta situació
no millora
em veuré abocat
a una irregularitat.

Les circumstàncies                                                                                                                              no em permeten                                                                                                                         ser al seu costat.                                                                                                                                                       

El temps passa
com un llampec
sense pietat.

Aquest estat,                                                                                                                               el temps i el vent                                                                                                                       no se n'adonen   

 de la meva necesitat                                                                                                                     

Vull abraçar-la,
altra vegada.
besar-la i olorar-la.

Josep Garriga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada